wimsans.blogg.se

Min dator funkar inte!

Publicerad 2014-05-28 09:32:24 i Dagbok,


Min dator funkar inte! Förstår ni paniken jag fick när den inte ville starta? Jag har som tur är dom flesta bilderna säkerhetskopierade på ett USB men inte alla. Den håller iallafall på och försöker fixa problemet men det verkar ta ett tag, så länge får vi köra mobilbloggning. 

Igår var det sista dagen i skolan den här veckan, skönt! Redovisade spanska som gick super! Skrev även prov i spanska muntligt och det kändes bra. Hade inte tid att blogga på dagen för jag var tvungen att plugga till spanska provet på morgonen. Sen när jag kom hem hade jag massa annat och göra, sedan när jag väl skulle börja blogga funkade inte datan.  

Nu sitter jag på jobbet och har precis jobbat klart. Ska snart gå ner till min frisör och slinga håret, det ska bli så kul. Längtar tills jag får se resultatet men det är först om någon timme. Efter det ska jag möta upp Lova så tar vi en sväng till Västerås. 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-05-29 14:10:17

fin bild på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela