wimsans.blogg.se

Inne och ute listan

Publicerad 2014-05-09 17:58:00 i Dagbok, Inne och ute,

 
 
Divergent <4 
 Divergent filmen och boken är verkligen inne så har du inte sett filmen boka nästa bio.  
 
 
 
Jumpsuits känns också väldigt sommaren 2014, både långa, korta, festliga och strandiga. Jag föredrar de korta men vissa kan verkligen bära upp långa och då är det superfint! Den här är ifrån nelly.com. 
 
 
 
 
 
 
Dåliga webcam bilder, under en period av mitt bloggande använde jag bara mig av min webcam för jag hade ingen bra kamera inte ens en iphone. Men nu funkar det inte med webcam bilderna om du vill få en stor blogg. Bra kvalité ska det vara!  
 
 
Frozen tycker jag känns väldigt ute nu, jag har inte sett filmen. Men jag är trött på att höra "Do you wanna build a snowman" och "let it go" det passar inte ens in i årstiden längre. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela