wimsans.blogg.se

Frysta bananskivor med oboy

Publicerad 2014-03-11 13:58:00 i Dagbok, Mat,

 
En supergod sak som jag brukar göra när jag egentligen bara vill ha något att tugga på för tuggandes skull. Är frysta bananskivor och om jag vill lyxa till det lite har jag på lite oboy pulver. Det är super enkelt att göra det enda du gör är att du skivor upp en bannan i lagom tunna skivor, lägga upp det på en tallrik för bästa resultat sprid ut bananerna så de inte ligger på varandra. Låt de stå i frysen i omkringen halvtimme beror på hur frysta du vill ha dem, om du vill söta till det sprinkla lite oboy pulver över skivorna. 
Tada! Nu har du ett super gott snacks att äta medans du pluggar, kollar film eller gör något annat. 

Kommentarer

Postat av: Celine

Publicerad 2014-03-11 19:21:27

- Åh tack så jättemycket vad glad jag blir! :D Jag använder mig av en Canon EOS 500D & ibland en Sony Nex 5! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela