wimsans.blogg.se

Boosta

Publicerad 2014-03-31 19:56:48 i Dagbok,

 
Då var måndagen avklarade den vart väl okej, hade nog blivit bättre om jag hade kommit ihåg att ta min allergitablett i morse. Var väldigt trött hela dagen och det berodde till stor del av den här himla pollen. Men jag fick ganska mycket gjort endå och hann plugga en stund när jag kom hem innan huvudvärken kom. Mamma kom hem med Berocca performence så jag tog en sådan och stack iväg på dansträning, tror faktiskt att beroccan hjälpte lite. Skippade dock mammas pass man måste lyssna på kroppen också ibland.  
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag går och sover. Hoppas att jag vaknar upp pigg och glad  i morgon.  Tisdagar och torsdagar är mina inte hatdagar men absolut inte mina favorit dagar. Tisdagr är bara väldigt långa dagar och dansen på tisdgar är inte min favorit dansen, för på onsdagar är det dansen som gör det till världens bästa dag! Torsdgar bjuder inte på någon dans och man längtar bara till fredagen. 
 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela