wimsans.blogg.se

Stockholms outfit

Publicerad 2014-06-30 19:04:33 i Dagbok, Dagens outfit,

 
Att sitta och redigera bilder är något jag kan göra i timmar. Tycker verkligen det är superkul att exprimentera med olika effekter. Här två bilder Linnéa tog på mig idag vid kungsträdgården. Villken redigering tyckte ni blev bäst? Vad tycker om ni min outfit som ni har sett många gånger, det är en av mina favorit outfits. 
 
Hade det väldigt roligt i Stockholm idag även fast jag var trött och allt inte gick som planerat. Köpte två saker inne på Hollisters sommarrea, bland annat en BH, visste inte ens att de sålde BH:ar. Är iallafall supernöjd med inköpen och ni kommer antagligen få se bilder i morgon. Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag vet super tidigt men är fortfarande trött. Känns verkligen inte som jag har sommarlov, dels för att vädret är säms vill ha sol! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela