wimsans.blogg.se

På landet för lite jobb

Publicerad 2014-07-28 15:37:26 i Dagbok,

 
Nu är jag ut på landet igen med de här gullungarna. Jag och Åsa är barnvakt åt dem på dagarna medan Per och Johanna jobbar, det är kul men ganska utmattande. Så jag passar på och tar en paus medan Lion är i Enköping med Per. Vet inte riktigt om jag blir här hela veckan eller hur det blir, tar dagarna som det kommer helt enkelt. Skulle vilja träffa Maia och Sara innan det åker vi får se om jag hinner med det. 
 
Jag är så shopping sugen just nu men har lovat mig själv att inte köpa någonting innan min födelsedag. Vill köpa massor med smink och kläder, har verkligen fått upp lite mer intresse för mode. Även fast jag aldrig kommer ha råd med märkeskläder, finns det mycket snyggt i budget väg. Efter min födelsedag får det defenitivt bli en tur till Stockholm för shopping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela