wimsans.blogg.se

Nostalgi fix

Publicerad 2014-07-27 11:18:12 i Dagbok,

 
Idag är det inte badväder direkt men ska jag vara ärlig är jag inte så ledsen. Det är rätt så skönt med en dag man faktiskt kan få något gjort på. Det regnar inte iallafall, även fast det nog skulle behövas men det kanske kommer på eftermiddagen.  
 
Det var ju tänkt att vi skulle äta ut med farmor och farfar igår, trodde vi för det var tydligen idag märkte vi när vi stod utanför restaurangen. Så kan det bli ibland, men det är ikväll istället. Gårkvällen spenderade jag i sängen med Divergent, den har äntligen kommit ut på Swefilmer. Den var nästan sorligare den här gången och jag la märke till en sak som gjorde mig så arg, ska inte säga vad det var för vill inte spoila. 
 
Har gjort mig i ordning till RMK och Toppen, nostalgi kan man säga för lyssnade super mycket på dem 2012. Vad har hänt med dem föresten de har inte kommit ut med något nytt.  Ska möta upp Lova på stan om ett tag. Det var kul att göra sig i ordning på riktigt, för när man hänger på stranden fixar man inte sig så mycket. Även fast det är skönt att slippa fixa håret och sminka sig tycker jag det är kul att göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela