wimsans.blogg.se

Sista fredagen i Januari

Publicerad 2014-01-31 07:55:00 i Dagbok,

 
Den sista fredagen i januari har börjat och den börjar precis som vanligt med skola. Men jag gillar fredagar i skolan vi slutar tidigt, har idrott och den går super snabbt. Efter skolan ska jag hem och ta de lugnt, måste städa mitt rum som jag har sagt varenda dag den här veckan. Ikväll ska antagligen jag och Lova gå och kolla fotboll, det är en dygnet runt cup här där jag bor.  Vi ska antagligen gå och kolla klockan 23.00, vi får se om jag orkar hålla mig vaken. Jag är ju typ sverigest mest kvällstrött tonårstjej tror jag. 
 
Föresten är det bara jag som lägger saker på konstiga ställen hela tiden och sen inte hittar dem. Jag tappade bort min ögonfransböjare för ett tag sedan, i morse hittade jag den i min one pice ficka. Liksom vad gör den där? Ja men nu är den iallafall återfunnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela