wimsans.blogg.se

Wimsans.blogg.se

Publicerad 2014-03-01 07:52:00 i Allmänt,

 
Hej! 
Jag heter Wilma Nyman och är en tjej på 14 år. Jag har tidigare drivit den här bloggen. Anledninen till värför jag startade upp den här bloggen istället var för att jag inte tycket om mitt bloggnamn, det var långt och krånligt. Jag kommer att flytta över alla mina gamla inlägg, för min blogg är detsamma, det är bara bloggnamnet som är annorlunda. Bloggen är inte riktigt helt kar än, designen ska fixas men jag kunde inte hålla mig längre från att blogga. 
 
Min blogg kommer handla om mitt liv, en livstilsblogg helt enkelt. Man brukar prata om nischar, att man ska hitta en sak som är unik med ens blogg. Min blogg kan nog verkar väldigt lik andra bloggar men på djupet är den unik. Jag har nog inte riktigt hittat min grej än varken i bloggvärlden eller i den riktiga världen. Så du får helt enkelt följa med mig på den resan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela