wimsans.blogg.se

Bloggnamn

Publicerad 2014-02-23 19:55:00 i Allmänt, Dagbok,

 
 
Jag vill skriva en massa inlägg. Det kryper i mina fingrar efter tangentbordet. Men jag är inte nöjd med min blogg och om jag ska gör något vill jag gör det till 100 %. Jag gillar min design det är mitt bloggnamn. Det är långt och krångligt. Vill att den ska heta wimzan.blogg.se men det är upptaget. Alla namn jag kan tänka mig att ha är upptagna, så om ni har några förslag kommentera dem! 
 
Min söndag kväll förutom att fundera på blogg namn, går till att äta frukt och kolla Hart of Dixie. Köpte nytt te när jag var på ICA, det är karmell teet som var super hypat i höstas. Det luktade karamell i hela köket när jag la det i vattnet. Dock luktar det mer än det smakade.  
 
Uppdate: Hittat ett bloggnamn klicka här för att få reda på vad det blev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela