wimsans.blogg.se

Stockholm och den gömda perrongen

Publicerad 2014-12-29 09:57:01 i Dagbok,

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår, men jag var i Stockholm hela dagen med Cornelia. Vi tog tåget vid elva. Så gick vi runt på rean och jag fyndade faktsikt tre saker. Även fast jag egentligen inte ska shoppa då jag spar pengar till USA. Men det var några saker som jag faktiskt verkligen behövde som en ny BH. Vi skulle ta tåget vid 17.24 men vi hittade inte spåret så vi missade det... Så vi fick vänta i en timme men det gick ganska fort. Tåget gick från spår 17b av någon anledning, det brukar alltid gå från typ spår 3. Så man var tvungen att gå upp för en trappa genom en lång korridor, sedan ner för en annan trappa och där var tåget. Så jag kom hem till strax efter sju och då åt jag middag och sedan tog jag det lugnt hela kvällen. 
 
Nu ska jag snart fixa mig för attgå upp på stan och fixa en sak. När jag är klar med det ska jag möta upp Sara, Vincent och Carl på donken. Är inte ett dugg sugen pådonken men det blir säkert bra. Men nu måste jag fixa mig om jag ska hinna. 
 
 
Vet att den här bilden är helt i ofokus men gillar den ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela