wimsans.blogg.se

Ny dator

Publicerad 2014-12-25 12:07:56 i Dagbok, Shopping,

Min fina nya dator som påminer lite om en macbook men det är en HP. Den finns i fler olika färger som vit, rosa, blå med mera. Men jag tyckte vit var finast och passade mig bäst. Den har även väldigt bra ljud för att vara en dator då högtalaren är ifrån Beatsaudio. Den har Windows 8 så jag är lite ovan men jag lär mig nog snart. Den var lite dyrare än min förra dator, men den här har en bättre processor så den klarar av alla bilder då jag har en hel del. Så någon gång när jag får tid ska jag flytta över alla bilder från min gammla dator till den här. Så ska jag passa på att rensa och lägga över på usbminne.
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela