wimsans.blogg.se

Healthy morning

Publicerad 2014-12-27 09:34:29 i Dagbok,

God morgon! 
Sitter i sänen med datorn i knät och en smoothie i handen. Kände att jag ville ha en nyttig frukost med mycket mineraler och vitaminer efter allt gott man har ätit under julen. Jag ska snart göra mig i ordning för att fixa lite saker med mamma. Senare ska jag träffa Sara och Nora, det ska bli så roligt! Har inte träffat Nora på hur länge som helst annat än på dansen.   
 
Jag körde lite styrkeövningar i mitt rum igår innan jag gick och la mig. Börjar känna lite träningsvärk, men det är så det ska vara. Trodde dock inte jag skulle få träningsvärk för ajg körde inte så hårt, men å andra sidan har jag inte tränat på ganska länge. 
 
 
Söta Elwin när vi firade Lukas 18-årsdag
Atmbild som harkonstigt ljus men aja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela